Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

DH

Kategori: Allmänt

Det är paus på DH nu. Gud vad jag älskar denna serie!
I morgon ska jag nog göra kassler/broccoli paj.
Kommer nig bli jätte gott eftersom jag älskar broccoli! =)
Hungrig som man är längtar man som en tok!

I morgon ska Devin till läkaren!
Vill inte alls ta med honom.
Han har haft problem med magen och haft jätte ont. Plus att han börjar få två tänder.
Det gör inte hans humör bättre.
Tycker så synd om honom min lilla stackare.

____________________________

Hur som haver verkar det bli andra planer!

_________________________

Har faktis städat nu från kvällen!
Hade så fruktansvärt stökigt, Så i morgon ska jag tokstäda!
Peter fick komma hem vid lunch, Men efter jag fick ipren så vart det rätt bra!
Tack för det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Desperate housewives är så bra. =)

    Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

    2010-10-20 | 22:01:37
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: