Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

BVC

Kategori: Allmänt

Har varit på Bvc hela dagen sen jag lämnade Micha på dagis.
Skönt att göra något annat än att sitta hemma :D
Ni sitter vi och kolla på bananer i pyjamas.
Skit kul or not!

_____________

Är hyfsat less på ALLA Patetiska muppar!
Vissa som fortfarande är i tolv års åldern?
Då säger jag bara VÄX UPP!
Och då menar jag inte små och söta!



Aja nog om detta.
Pratade en stund med Moa igår.
Fy fan vad vi skratta.
Hon är bara för rolig! Haha
Enorma problem den kvinnan har ;)
Inte så länge tills hon kommer hem nu.
Ska bli skönt att få rå om henne lite.
Har inte träffat eller pratat med henne på evigheter!


Sen så längtar jag jätte mycket tills min syster kommer hem!
Känns ganska tomt utan henne.
Det gillas inte ifrån min sida.

Men snart så :D
Det är mycket jag saknar nu..

Första snön kom idag och försvann lika fort :P
Som det ska vara då med andra ord :)
Jag och Micha kom sent på dagis bara för att vi satt som hökar och kolla ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: