Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Brandsläckare

Kategori: Allmänt

just det, Vi har skaffat oss en brandsläckare.
Man vill ju verkligen känna att man kan göra allt för att försöka släcka branden om det skulle börja brinna. Känns som ett måste att ha en när man har barn.

3 990kr Gick den lös på men kan den rädda min familj om det skulle hända något så får den kosta hur mycket den vill!
Inget är mer värd än mina underbara <3

Jag tycker att ni som inte har en hemma borde oxå skaffa er en brandsläckare.
Tänk om det skulle börja brinna så ni inte kan ta er ut ?
 Eller att en familjemedlem blir inlåst av branden ?
Tänk på detta..

Kommentarer

  • Marren. säger:

    de flesta ser nog till att både släckare och brandvarnare finns i samband med flytten ! Så No Creds till dig, det skulle du ha ordnat för länge länge sedan.

    2010-10-04 | 20:04:08
  • Svar till Marren ? säger:

    Okej ? Jag söker inte efter någon creds här.

    Ja jag är inte dum jag vet att jag borde ha fixat det för länge sedan. Och väldigt många som jag känner har inte en brandsläckare. Krävs det att man flyttar för att man skaffa brandsläckare ? Hmm den hade nog varit minst lika viktig innan vi flyttade med Eller det kanske inte kan brinna i lägenheter ? :)

    2010-10-04 | 20:34:54

Kommentera inlägget här: