Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

BloggiBloggi =)

Kategori: Allmänt

Dagens middag


Bakis och jävlig var jag på denna bild, Men lika glad för det var jag eftersom jag hade mina underbara barn hos mig =)




Micha ville inte vara med längre :P


Jag dagen innan jag vart så makalöst bakis.
Jag brkar verkligen inte ta bilder på mig själv! Och här ser ni varför.
Ser alltid så jävla ja ni vet på alla bilder! Haha
Men den här bjuder jag på :P
Jag var faktis lite finare i verkligheten.
Eller så ljög spegeln... ?

___________________________________

Just det. Min super fina jacka har kommit idag.
Är super nöjd med den!
Love it!

Kommentarer

  • Tina säger:

    Du är alltid fin! :) Puss

    2010-10-06 | 22:29:27
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/
  • Syss säger:

    Du var assnygg! Ha det bast sa ses vı snart. puss fran mıg o jımmy

    2010-10-07 | 09:46:38

Kommentera inlägget här: