Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ännu en bra dag.

Kategori: Allmänt

Javisst har haft en jätte bra dag. Drog en fika med Ulla-Bella och Fis-Lisa och barnen var naturligtvis oxå med:) Sen for vi hem till mig och slappa lite. Eller inte Lisa för hon hade fullt upp med att leka med Micha. Sen så for jag och lämna Micha till mamma som ville ha henne en stund och då passa jag och Älsklingen på att synda och åt en pizza:) fast det vart inte så mycket. Hem och natta barnen sen så for jag hem till Ulla-Bella och snacka en massa skit. Låna skor och halsband tills halloween. Skit snyggt. Jag behöver inte köpa skor för det gör ju Ulla-Bella så det är ju bara att gå dit och välja ett par. Eller så säger man att man hitta ett par skit snygga skor så beställer hon dom så kan jag låna dom;) Haha. Men nu ska jag sova iaf. Ligger i sängen och väntar på att pärta ska komma och göra mig sällskap:) Men som vanligt är det någon tråkig sport han fastnar för! Jag blir sjuk.. Jag lovar det är sant. Jag blir sjuk av sport. Typ döende eller något. Men Godnatt och ha en trött natt för det ska jag ha:)

Kommentarer

  • Ellaella. säger:

    Hahah jag säger ju det, det finns något bra med mitt beroende :D

    2010-10-24 | 01:58:55
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: