Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ångest!

Kategori: Allmänt

Grym ångest, Känner mig fet som en... Ja ? Jag vet inte. Har ätit lite räkor och en tallrik med fil. Och jag är proppmätt och därför känner jag mig tjock ! Skulle ha skippat filen! Sen med flingor, för mycket kalorier..

Plus att det inte blir någon promenad idag heller! Men i morgon ska jag gå en extra lång!

Iaf när jag satt i soffan och åt mina kära små räkor så ja ni har hört att tjejers underliv luktar "fisk" ? Enligt who? Jaja men iaf så kan jag lova att mitt luktade räkor, Haha spillde hela tallriken med allt räkvatten! Gahhhaa Not good! Tur att jag faktis har en dusch och ett par nya troser Haha :) Lucky mee ? :O




+


=


Åh om det ändå vore min rumpa som var på bilden :O

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Nu beter du dig precis som jag gjorde och de hatade du! Kom ihåg de

    2010-10-29 | 07:24:24
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    "jag har aldrig sagt att jag är tjock" :P minns du att du sa de för ca 1 timma sen? haha love you syss <3<3

    2010-11-01 | 19:22:37
    Bloggadress: http://laalexandra.blogg.se/
  • Amanda säger:

    SVAR- Alex Jag skrev att jag kände mig tjock, Inte att jag var tjock :) Så bara så du vet så kommer jag aldrig bli som du var HAHAHA MOahahaha

    2010-11-01 | 20:14:47

Kommentera inlägget här: