Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Vinter

Kategori: Allmänt

JA banne mig det är ju vinter nu! Gissa vad jag längtar tills julen! Få baka plocka fram all julpynt och göra det så här tok mysigt ni vet ?

Typ appelsiner med nejlikor åhh så mysigt!






Julafton 09-

Hade tänkt att gå på en långpromenad idag men det blåser kallt alledes för mycket så jag och Devin stanar hemma och myser istället! Ska tvätta lite så det finna några rena klader =)

Problemet bara är de att jag inte viker in någon tvätt så allt ligger i korgar överallt! Kanske jag och Peter måste göra oss ett ryck idag. Tråkigt!

Idag blir det Peters favvo middag .. Eller inte. Fiskpinnar med spenat och potatismos haha han gillar verkligen inte potatismos. Min som e såå god =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: