Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Vin

Kategori: Allmänt

Åh eftersom jag drack min vinflaska i Fredags så måste jag på bolaget och köpa en ny! Attans oxå. Jag som inte vill gå på bolaget! HAr handlat två gånger sen jag vart 20 och jag vill inte öka det antalet! Första gången var jag gravid och då var jag hög gravid så då var det inte ens till mig!
Någon som kanske vill gå till mig ?

Var jätte skönt att träna idag, Och sola gjorde jag ju med men det syns inget. Så jag har bokat in mig i morgon och på torsdag med =) Så efter tre gånger borde jag ha blivit lite brunare ?
Annars så ska jag aldrig mer sola!


Det härär jag idag då jag solade =)  Man behövde inte ens stänga solariumet. Coolt va?

 
På en sån här tränade jag idag =) Super skönt!

Sen vart det lite stavgång med såklart!

NU ska jag göra kväll, Har ett hemligt möte i morgon så jag måste vara pigg till det! Sov gott alla..

Kommentarer

  • lotta på bajspackargatan säger:

    Hemligt möte? Bolaget eller? HAHAHA!!

    2010-11-02 | 01:46:11

Kommentera inlägget här: