Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Svinkallt!

Kategori: Allmänt

Huvva vet det är kallt ute! Går ju inte att vara ute alls. Måste iaf så ett par skor åt Tequila eftersom hon inte alls vill vara ute. Sen så måste jag ju köpa en varm tröja åt henne så kommer det nog gå bättre att vara ute. Måste ju få henne rumsren!

Tror jag ska höra med någon om nån ska till stan snart! Kanske man kan följa :P Vägra köra själv eftersom jag är livrädd att köra bil på storvägar på vintern! Lite på sommaren oxå!


Synd att det inte finns för så små tassar som Tequila har :( Så det blir ju hemmagjorda!

Inte mår jag nå bättre heller. Känner att jag har fått lite illamående. Hoppas det inte är magsjuka som är på G bara!! För det

Kommentarer

  • Ellaella säger:

    Men jag sa ju att du kan sy ett par (; Haha...eller ta barnens små strumpor =P

    2010-11-29 | 19:59:43
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: