Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sova

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen nu och ska sova. Är jätte trött sen så har jag ju en del att göra. Älskling är ute ikväll Men som tur är så har jag ju Tequila som sover med mig, fast i en tygbur. Hon kan inte somna om inte jag är med henne. Hon är så söt. Hon är helt fäst vid mig. Gnäller om jag går eller om någon annan håller i henne oftast är det så iaf. Hon är en riktig mamma gris:) sen så kissa hon good oxå. Lilla stackarn vill inte vara ute, hon tycker det är så kallt så hon vill bara krypa in i min jacka. Men vi kämpa på och ska göra henne rumsren! Ni vet att man bruka få paket i strumpan varje advent? Iaf så när jag och Alex var liten så sydde vi egna strumpor, GISSA Om dom var stor. Vi gjorde extra stora i förhoppning att vi skulle få jätte stora paket, vilket vi inte fick! Haha visst var vi söta:) Mina barn ska alltid få stora paket, sen behöver inte innehållet vara stort ;) Nä nu ska vi sova eller jag iaf, alla sover ju redan. Tråkigt! Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: