Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Snö

Kategori: Allmänt

Härligt med snö tycker jag. Vill mer än gärna ha snö istället för regn och vattenpölar! Visst blir det jobbigare med alla dessa kläder man måste he på barnen nu när det är kallt. Jovisst!

Men nu ser det åtminstonde inte så jävla trist ut ute!

Idag mår jag bra. Var riktigt pigg när jag vakna i morse. Känns skönt att känna sig frisk igen eftersom jag har varit "sjuk" i två dagar! Har städat och fixat medans lill prinsen sovit.

Idag ska älsklingen komma hem lite tidigare efetrsom jag måste upp på sjukan med Michelle igen. Dock för någonting annat än brännskadan. Klåda på handltatorna och fötterna ? Vad kan det vara ? Kanske en allergi! Fick lite panik Tänk om hon inte tål hundar!! VAd ska jag ta mig till då ? Huvva nä det tror jag inte att hon är :P



Idag ska jag läga spaghetti & köttfärssås bara för att jag vart så sugen på ICAs gröna oliver med kärnor i! Mmums vad gott Passa klockrent till kan jag lova! :)

Sen lämnar älsko mig för att fara tll stan på någon töntig match ? Hur kan han! Haha nerå lite tråkigt baraa tt sitta hemma själv hela kvällen men det kan vara gabska skönt det med. Bara jag får barnen i säng så kan jag passa på att fixa med sånt som jag inte annars hinner med. Men bara till nio för sen så är det ju DH  Wiho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: