Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

snö snö snö

Kategori: Allmänt



Jag känner att jag älskar att det snöar så jävla mycket!
Shit vad mysigt det är och man börja fixa och dona så mycket här hemma =)
Älsklingen skotta far med soper och städa upp ute på gården :P
Själv har jag lagad middag diskat tvättat och tar han om barnen..Eh! Lät det där just som gamm tiden ? Haha Nä men så vart det idag. Slipper gärna fara med skräp!

Peter fråga ska jag ta in granen ? Haha han hörde nog själv hur dumt det lät :)

I morgon ska jag på bvc med Devin efter jag har lämnat Micha på dagis. Så skönt att vara där på nå vis. Hum undra om jag ska ta med mig något gott att äta ? Typ mandarin klyftor mums.  Nu ska jag snart ta med mig barnen upp för att bada, Bara älsklingen kommer tillbaka. Lättare att vara två så han kan ta det ena barnet nät den är klar och det bruka vara Devin först :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: