Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Nya Mål!

Kategori: Allmänt





I morse när jag ställde mig på vågen så vägde jag 61,1 kg.
I början när jag började banta så vägde jag 71,7 kg för er som inte minns det.

Jag har snart nått mitt mål om att gå ner till 60kg och det är jag jätte glad över, Men eftersom det är så himlans nära så har jag satt ett nytt mål och det är att komma ner till 57kg.

Fast jag ska försöka att inte stressa mig ner dit. Men det är bra att ha ett mål för då påminns man om att man ska försöka röra sig dagligen och man tänker efter mer om vad man stoppar i sig. Nu menar jag inte att man ska sluta äta jag menar att man inte ska äta en massa onyttigt och det som är onödigt att äta.  Men självklart ska man unna sig något gott ibland =)
Märks att jag har gått ner mycket på kort tid, Det är ju ändå runt tio kilo! För nu på slutet har det gått segt. Inte alls som i början.. Men dom säger ju att det blir så!


Idag ska vi inte alls göra så mycket. Jag ska städa så det är snyggt tills i morgon.
Hatar att vara bakis (På Söndag) och märka att det är skit stökigt, För sådana dagar vill man inte göra någonting. inte mer än nödvändigt som att ta hand om sina bästa!
Sen så ska jag och älsklingen laga god mat och bara mysa.

Kanske han lämnar mig en stund ikväll och träffa lite kompisar som skulle ha någin irlänsk kväll. Men mest troligt så skulle han bli hemma eftersom han ska jobba i morgon och tjäna mycket pengar så han kan köpa allt jag vill ha ;)

Piss tråkigt väder är det idag oxå! Hoppas det blir bättre i morgon,Inget regn eller snö! Så bli kvällen bra! Hatar slask! I morgon gäller det. Fira Ulla-Bella som bli tjugo! Wihoo vad roligt :P Hon kommer lätt vara den snyggaste ever för hon har en så grymt snygg dräkt. Kommer lägga upp massa bilder sen så ni får se vad jag menar :P

 




 

 

 

 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Oj, jises! Bra jobbat Amanda! :D försöker också gå ner lite i vikt men det är kämpigt. Hur har du lyckats så bra? :)

    2010-11-05 | 11:12:46
  • Amanda säger:

    Först Emelie så måste man verkligen ha viljan till att gåner i vikt. Sen så har jag bara gått på långa promenader (Med stavar då man förbränner mer) en till två gånger om dagen. Sen så gick jag på Naturdiet i en vecka resten av tiden så har jag försökt undvika kolhydrater antanativt att få i mig så lite kalorier som möjligt. Men jag kan inte förneka att jag har svält mig själv många dagar dom här veckorna. Men det funkade för mig, Prova dig fram och se vad som funkar för dig, Man ska ju klara av vardagen med. //Amanda

    2010-11-05 | 12:03:56
  • Fanny Hallin säger:

    Fan vad duktigt gjort! :)

    2010-11-05 | 14:59:23

Kommentera inlägget här: