Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Måndag Jeej...

Kategori: Allmänt

Helgen var över snabbt! I fredags så åt vi tacos och mös, Mamma och Kåre kom som vanligt vid middagstid så vi bjöd dom med :P Sen så natta vi barnen och kolla på lite Sons. Efter det så for jag och var med Anna R. Drack lite vin. Gott som tusan var det.

Mådde prima dagen efter. Alex kom förbi så jag hann på Helenskläder och låna hem lite leggings. Hitta ett par skitsnygga som jag ska köpa idag =)

Micha knacka även dörr i Lördags (Bus Eller Godis) Hmm aldrig fick jag så mycket godis på så få dörrar so hon fick.. Haha Men det kanske var för att hon var så himlans söt!


Hon hade även sminka för första gången. Syns inte så bra på bilden,
Hon hade silverögonskugga runt ögonen och lite maskara. Hel nöjd tjej!

Jag och älsklingen myste och kolla på film resten av dagen <3

________

Sen så igår drog vi en fika på simon, Mamma och Kåre kom och hämta Michelle sen så passa vi på at storstäda, Och det behövdes. Middag hos mamma fick vi med.

Michelle skulle springa förbi kaminen och råka nudda glaset med armen. Gud vad hon skrek, Tyckte så synd om henne. Hon fick en jättestor blåsa så vi for upp på akuten med henne så hon fick något slags plast plåster, När doktorn hade satt på det så vart det genast mycket bättre Haha värsta medicinen :) Tur att hon inte har leka ont längre. men gud vad rädd hon vart för kaminen sen alltså. Hoppas det går över.

Idag så vet jag inte alls vad jag ska göra. Tror jag ska kolla om jag kan boka tid för att sola lite. Känner mig grymt blek sen så är det lite snyggare att vara lite brun. Eftersom jag har svart hår och så himlans mörka ögon så passar det mig bättre :) Sen så ska jag nog till Alex och träna :) Jeej Svält vecka den här veckan då! Javisst. HAr inte gått så bra förra veckan eftersom jag hade mens och då äter jag gärna allt som serveras ;) Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: