Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kallt kallt!

Kategori: Allmänt

Japp det är super kallt i vårat hus eftersom fjärrvärmen har fuckad opp sig!
Inte alls roligt. Vill ha varmvätten men icke sa nicke!

Iaf ska jag städa idak hade jag tänkt, Sen ska jag plocka fram lite utesaker somvi ska ha framme gå gården :) Myyys
Måste fara och plocka lite granris så jag kan ha det i krukorna nu när det inte finns några blommor ute:P Kanske man kan sätta ett fint snöre i granriset, Typ en rosett så det se extra fint ut :P
Plocka fram julbelysningen så den är klar :) Wiho VAd mysigt sen när det blir mörkt.
Förutom att belysingen peter köpte at färg glad och det gillar inte jag. Men så blir det när man ger karl en lite SIMPEL uppgift haha!

Stekt potatis kov och ägg ? Lät inte det gott. Det ska ätas idag :P


Kärlek-

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Alltså,man kan inte sluta le när man tittar på michelle,hon e så söt !!!



    Hörde nå fler som hade problem me fjärrvärmen å :/



    ha en bra dag :)

    2010-11-15 | 12:45:14

Kommentera inlägget här: