Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kalas

Kategori: Allmänt

Har varit på kalas idag. Svärfar fyllde år så grattis till han =) Idag har jag varit på bvc och tjoat på. sen så när jag hämtat Michelle så tog vi och skotta gården. Det tyckte vi var roligt! Michelle har även åkt bob idag. I år satt hon faktis stilla på den och såg riktigt road ut :P

I morgon äntligen fredag typ ? Ingen skillnad eftersom Peter ska jobba på lördag. Bra med pengar men tråkigt att vara hemma själv med barnen. Mycket roligare när han är hemma så man verkligen kan hitta på något. Typ busa i snön ? Hur kul lät inte det då!

Nä ska sluta här har inte alls så mycket att skriva idag som ni kanske märkt men jag bjuder på lite bilder iaf =)



Kommentarer

  • Tina säger:

    Ska du inte på BVC på lördag då? :(

    2010-11-11 | 22:56:46
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Just jafaan. Det hade jag glömt! Tusan nä då kan jag ju inte komma! Måste nog byta tills den 20 Nov.. Attans!

    2010-11-11 | 23:22:39

Kommentera inlägget här: