Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Julkär!

Kategori: Allmänt

Nu vill jag inte vänta längre! Vill först att det ska bli torsdag så man får veta hur det blir!

Sen så vill jag så gärna julpynta här hemma!
Har kollat så ljusstakarna och stjärnorna funkar.
Tagit in ljusslingan på tining så man kan forma den. Den ska vi sätta upp i morgon eller något. Men inte tända!
Sen så är jag så att jag vill ha julgran från första advent annars så har man den uppe en sån kort stund och jag tycker att julgranen är så vacker!



Jag ta ta fram allt se till att allt är klart tills på söndag så när Michelle vaknar så kommer hon att tycka det är så fint och roligt med allt pynt. Så på morgonen ska hon få hjälpa att klä granen. Jag vet att det är något man bruka göra dagen innan julafton. Men vad är det för mening när vi ändå inte firar hemma?

Åhh vad jag längtar! Siter och lyssna på härliga julsånger! Ser du stjärnan i det blå, Julen är här osv..


Denna tomte ska jag ha som bokmärke någonstans.
Måste ta och leta upp mina gamla bokmärken!

Michelle Julafton -09

______________

Är det någon som längtar lika mycket som jag ?

Och blir ni inte det minsta nyfiken på vad jag vill ha svar på? Haha =)

Kommentarer

  • tjorven. säger:

    Du ska göra rumpimplantat :D Ja men du får ju så lov att vänta med alla julsaker.. Du har ju själv predikat om att man ICKE ska börja än! Hahah

    2010-11-23 | 23:43:37
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Ja Tjorven!! Haha jo jag vet att jag ska vänta för jag skulle andrig ta fram julen fören till första advent om du inte läste det ditt lilla punko barn! Fattar inte ens att jag låtsas om dina kommentarer!!!!!!

    2010-11-24 | 08:10:47
  • Tina säger:

    Jag funderar på att klä julgranen dagen innan julafton (som vi alltid brukar göra) och sen ta bort den dagen efter! Annars kommer jag inte kunna göra nåt annat än att se till så att Leona inte river ner den! För hon är överallt, och särskilt där hon inte ska vara! Tråkigt, men jag vill kunna ha lite lugn och ro i jul oxå! :)

    2010-11-24 | 17:20:07
    Bloggadress: http://bjornerudtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: