Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Inte bra!

Kategori: Allmänt

Nä jag känner mig som en f** gris! Har gått upp ett kilo igen :( Nu måste jag skärpa mig. Bara för jag gick ut och fest lite väl hårt på halloween så har liksom bakis ätandet suttit i. Och inte har jag rört mig något heller!

Hade tänkt att ta en promenad nu ikväll men det gick ju inte eftersom jag har tatuerat foten och det ömmar!  Fan vad less jag blir! Får leva på typ ingenting i några dagar så brukar jag känna mig bättre haha.

Ta inte det här inlägget fel! Eller ta det som ni vill... !

Men i morgon om foten känns bra ska jag väl ta med mig Patta på en promenad om hon ville leka med mig i morgon :P Hoppas!

Sen så måste jag bara säga det att jag längtar till Lördag för då kommer äntligen Moa hem!!! Då ska det lekas :)

Kommentarer

  • britt-erik. säger:

    Äh du måste ju få unna dig lite. Bloggtorka förresten?? =P

    2010-11-19 | 16:48:42

Kommentera inlägget här: