Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Inge bra!

Kategori: Allmänt

Mår sämre idag än vad jag gjorde igår! Sov jätte dåligt inatt. Så imorse när barnen vakna så var jag så himlans trött, Försökte att få Devin att somna om i typ 1,5 timma när han väl gjorde det så fick jag sova 45 min på sin höjd! Så jag hade lika gärna klivit upp. Varför ville han inte sova just idag när jag var som tröttast..
Iaf till det roliga, När han låg och gnällde så vart jag lite små sur och svor lite lätt med en viskning Fy Faan.. Sen hör man Micha som ligger brevid mig FY FAAN FY FAAN Haha jag kunde inte mer än att börja små skratta Haha

Tur som är så har hon nog glömt det där =)



Hade tänkt lägga upp lite bilder men det går inte för jag har ingen sladd till kameran. Får väl tillbaka den lite senare idag :P

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Haha, va gulligt :)

    2010-11-08 | 17:43:58

Kommentera inlägget här: