Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hej Hallå :)

Kategori: Allmänt

Idag så har jag faktis haft en riktigt bra dag.

For med Michelle på dagis, Åkte hem gav Devin frukost. Han vart trött på engång så han somna halv tio sen fick jag väcka honom halv ett eftersom Michelle skulle till doktorn.

Hon tycker det är jätte roligt att åka till doktor, Och tur är väl det.

Iaf så tyckte han att Michelle är lite vild så han ville ha iväg oss så fort som möjligt hihi Jag buse som Michelle bruka säga :) Men hon är jätte duktig faktis som låter han kolla på henne. Vi fick iaf veta vad det var som var fel men tyvärr så är det inget man kan göra som det lät. Så vi ska väl in till stan med henne.

Ella Var oxå med. Hon skulle komma till mig lite tidigare idag men som vanligt så får jag ringa och väcka henne. Hon fick ju iaf sova till 11.10!

Hann städa hela nedervåningen idag och Peter fick ta övervåningen.
Fast jag kan ju inte säga att jag tycker han är duktig. Jag vet man ska inte klaga men jag hatar när folk bara gör sådär halvdant!! Arg blir jag då!!

I morgon är den stora dagen och jag längtar såå mycket! Fick ju ett sånt trevligt samtal i morse som gjorde mig så glad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: