Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

GottGott!

Kategori: Allmänt

Japp han gjorde det, Min kille gjorde as god köttfärsås :) Visst att det var jag som tog fram och handla det som skulle vara i men resten gjorde han, Riktigt stolt! Kanske han får upp självförtroendet en aning så han kan börja laga mat oftigare =)

Iaf så har min andra kille ätit mat på riktigt för första gången idag. Både lunch och middag stolt mamma kan man lugnt säga!

Idag blir även min lilla kille hela sju månader!
VArt tog tiden vägen? Kom inte jag nyss hem ifrån bb..
Hmm tusan oxå jag hinner inte med!

Mina barn blir så stora =)

Var ju hos doktorn idag med Micha allt gick jätte bra, Fick någon salva som vi ska prova en vecka.
Håller tummarna på att det funkar !

Funderar på att ta med mig barnen och upp på övervåningen och städa Michelles rum. Fatta inte att det kan bli så stökit när hon bara sover där. Undra om hon kasnke leker på nätterna medans mamma och pappa sover ? Hmm kanske :)

Kommentarer

  • Carro säger:

    Fina fina fina barn!!!! Kortet blev ju så bra. Hoppas ni mår bra. Puss

    2010-11-09 | 19:42:53
    Bloggadress: http://cemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: