Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Blandade känslor!

Kategori: Allmänt

Hade så jävla grymt roligt igår. Fan vad jag älskar att danssa och bandet var helgrymt! Fick även sovmorgon av mina underbara barn!

Idag ska vi äta hur god mat som helst. Dock så gillar inte Peter det lika mycket som jag gör haha. Men efetrsom det är jag som ska laga mat så är det jag som bestämmer :)



Men nu vart jag riktigt sugen på hamburgare :) Mums

______________

Sen blir jag lite arg på folk som säger att ALLA i ström snackar skit och alla i ström är si och så ? Jag fattar inte, Ni då ni är ju exakt likadan eftersom ni skriver elaka saker och snacka skit om oss som bor här ?? Hmm lite korkad eller vad ?
Människan är likadan på någon sätt. Man tycker ju alltid själv att man aldrig gör något fel. Och Oo nej jag har aldrig sagt någonting elakt om någon aldrig skvallrat något heller. För jag är så jävla bra. Och det är mina vänner med. Det finns inga som vi För vi har aldrig snackat skit om någon vi har aldrig skvallrat om någon heller! HAHAHAHA




Kommentarer

  • Anonym säger:

    mohaoha, gillar bilden på ella & mathilda! :D

    2010-11-17 | 19:50:13
    Bloggadress: http://madelentoresson.blogg.se/
  • oeifweoIDFJÄEDOKASD säger:

    Jävla tönt-jävel!! hade inte ens sett det dära :P hahahaha

    2010-11-20 | 00:27:16
    Bloggadress: http://blnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: