Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Har haft lite att skriva på några dagar. Har haft annat att tänka på. Lite för mycket glädje i tankarna kan man säga.
Eftersom jag har en så otroligt grym kille som ska köpa mig ......... Haha nu vart ni nyfikna va ?
Dom flästa vet redan men ändå :D

Längtar tills på måndag som en tok sen tills torsdag. Hoppas det bara går vägen nu då <3

Snart är det jul och ännu mera snart så är det min födelsedag och jag längtar inte!!! Till julen längtar jag för det är ju sån jäkla mysfaktor!! :P


Ja äntligen är Moa här! Skit kul!
Har saknat henna grymt mycket! :D

Igår så satt vi hemma hos Anna E och snacka massor. Bl om spöken politik haha!
Vuxen poäng! :)

Idag så har vi varit och fika typ två timmar skulle jag tro. Anna E Patta jag och Moa. Naturligtvis så var mina underbaraste med oxå <3

Snart bär det vidare till Anna R där vi ska äta en massa gott typ ost och kex med ett glas vin.
Kommer att bli skit mysigt tror jag :P Fast det är klart bra folk gör ju saken redan rolig =)


Nu kom pärta med Pizza som han och Michelle ska äta så nu drar jag!
Adjööö !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så härligt när julen börjar komma. =)

    2010-11-23 | 02:50:32
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: