Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Matvrak eller inte!

Kategori: Allmänt

Min lilla kille gillar att äta på kvällarna.
Iaf gillar han att ligga vid bröstet och visst det är jätte mysigt.
Men det är på kvällarna jag hinner med att fixa och dona med det som måste göras här hemma men det får vänta och jag får så lov att göra det när han har somnat och det blir det alltid så himla sent.

Men iaf har jag en sån tur att han gillar att sova på nätterna, han vaknar endast två gånger och äter väldigt korta stunder så sova får jag iaf göra :)

I morgon ska Michelle till dagmamma så då är det bara jag och Devin hemma några timmar på dagen.
Roligt för henne att få vara med lite kompisar och leka.
Hon tycker det inte är allt för roligt att vara hemma med mamma en hel dag.
Som sagt det är ganska svårt att roa ett barn en hel dag.

Nu ska jag snart krypa till sängs och få min underbara sömn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: