Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Måndag morgon.

Kategori: Allmänt

Försöker att få tag på vetrinären för jag måste ha medicin för vovven igen.
Hon se rinte alls bra ut i pälsen längre och har tappan en massa runt halsen.

Men som vanligt missade jag telefontiden igen.
Kanske jag få ta och traska ner dit men det är ju så svårt med två barn och en enkel vagn.

Idag ska jag iaf vara med Patta :) Om hon vaknar när jag ringer och ska väcka henne.
men det är ju sånt som märks,

Michelle är hemma idag som alla andra måndagar :) Lite tråkigt bara att maninte riktigt har något att hita på med henne, Jag tycker att dom borde få vara på dagis eller dagmamma varje dag om man är villig att betala för hon har då bra mycket roligare där än vad hon har en hel dag hemma med mig.

Snåålt!

Devin är vaken mycket mera nu än vad han var i början och det är ju jätte roligt,
Han äter två gånger på natten och sover till åtta ungefär, så inga klagomål ifrån min sida :P
 Älskar mina små underverk otroligt mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: