Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

En bra start på veckan..

Kategori: Allmänt

Idag vaknade vi runt kvart över åtta.
så det var otroligt skönt att mina underbara ville sova så länge.
Sen så slappa vi fram till lunch och gick sedan ut på gården och lekte.
Michelle tyckte att det var så roligt att gunga och åka ruschkana (ruschelkana som jag skulle säga)
Men gud vad varmt det var, Vi var tvungen att gå in för Devin höll ju på att svettas ihjäl i vagnen, dumma jag som hade lagt han på en jätte varm filt och det var bara så jobbigt att behöva ta av han kläder och ta bort filten så vi gick run´t kvarteret så michelle fick gå med sin barnvagn sen gick vi in och Michelle var nöjd.

Senare så ringer min pappa kusin och vill gärna komma och träffa oss,
Jag var lite osäker först eftersom jag aldrig har träffat honom men jag tyckte att han lät så trevlig på telefon så jag fick sluta fega!
Men jag var grymt nervös!
Han prata jätte mycket om släkten som vi har här i sverige samt i serbien.
Och det var riktigt intressant att lyssna på, men det var lite svårt att komma ihåg vem och vad han prata om eftersom alla har ju naturligtvis utlänska namn och det är inte så lätt att komma ihåg alla gånger :P

Snart blir det mys framför tv och kolla på lite CSI med dom här underbara!
Micha har redan gått och lagt sig..




Kommentarer

  • Tjorven. säger:

    Lite alone time with the boyz ((:

    2010-05-17 | 21:41:48

Kommentera inlägget här: