Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

En bra dag!

Kategori: Allmänt

Tycker jag har haft en bra dag hela dagen faktis. Dagen började med att kliva upp och göra i ordning Michelle för dagmamma, Sen så åkte jag och Devin hem och vila en stund till, Sen så for vi hem till Tina och fika och prata en massa, Om dop och lite gud snack ;P

Haha neh inte för att någon av oss är troende, Inte jag iaf! Men istället för svordomar ska man säga gud eller herre gud! Så nu har ni lärt er något nytt idag (:
Senare for jag och handla lite och jag leta som en dåre efter parkeringsplats men utan resultat så för jag på solbacken istället. Orkade inte yra om kring för att vänta på att någon skulle flytta på sig!

Har iaf lagat korv och makaroner till middag, Det äter vi minst en gång i veckan, Bara för att jag har blivit så lat för ett tag och orka inte laga något som tar tid!
Jag har inte tid!
Haha jag har roligare saker för mig än att laga mat.

I morgon ska iaf Tina följa med mig på helens kläder och kolla på lite kläder jag kan ha till bröllopet vi ska på nästa helg, Har inte mycket kläder som passar just nu, Jo om man vill se ut som en heffaklump så har jag väl det.
Men det ska bli roligt att inskaffa sig lite nya kläder, Ska till Ella lite senare ikväll och testa skor som jag kanske kan ha till. Man får se vad eller sko skåp har att bjuda på =)

Min lill prins han sover och lill sessan kolla på barnprogram, Tror faktis att jag ska ta och göra henne sällskap<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: