Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Trött!

Kategori: Allmänt

Ja som attan!
Michelle fick feber igår fast inget mycket så då måste hon vara hemme idag.
Jag känner att jag verkligen skulle behöva sova nu men kan ju inte göra det eftersom Micha är hemma.

Hon har ju börja med att komma in och lägga sig hos oss på nätterna och då kan jag inte sova
eftersom jag måste ligga som ett fraggel för att kunna sova och för att det inte ska göra lika ont i magen och benen. Men jag kan ju inte bara skicka ut henne heller, det är ju faktis mysigt på samma gång,
vi skulle ha haft en större säng så alla fick plats.

Funderar starkt på att ta in 120 sängen så jag kan ligga i den när hon kommer :P
Men det får peter hjälpa mig med när han sluta jobba.

Idag ska jag på MVC iaf få se hur det går,
Undra vad vågen står på nu?
Vi ska skriva faderskapsintyg idag med.
Kan ju vara bra att det är gjort om något skulle hända på förlossningen.
Mycket mer än så händer nog inte idag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: