Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag morgon.

Kategori: Allmänt

I morse vaknade Michelle tjugo i sex.
Lite tidigt men det gör inget.'
Hon är så himla mysig på morgonen, just nu sitter hon och kollar på tv medans jag sitter här.
Hon myser med sin "Kisse" och sin Nanna (Välling)

Jag ska snart börja göra henne i ordning för dagmamma
sen så när jag varit och lämna henne ska jag fara hem och sova ett tag.
Lär nog bli 3 timmar till skulle jag tro.

Det är ju så himla skönt att ligga i sängen på morgonen.

Igår slutatde Michelle kl 12.
så då kom Tina Livia och lilla Leona på besök.
Och det var väldigt länge sen dom var här och det var riktigt roligt.

Det var intressant att se hur Michelle var mot en bebis
och jag tror att hon var lite svartsjuk
för hon var inte den allra snällaste
men hon kommer nog att vänja sig vid att det kommer vara en liten i familjen.
Det kommer nog att gå bra.

Hoppas på att få hem bilen idag.
Känns dumt att fara omkring i mommas bil.
Inte för att hon använder den, men det är alltid skönt med sin egen bil.
Undra hur mycket det kommer kosta att laga den här gången.
Det var bara för två veckor sedan vi lämna in den sist och då gick det på dryga 3 000kr
Hmm hoppas det blir billigare nu!

Nu ska jag till min lilla Prinsessa<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: