Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Svinkoppor

Kategori: Allmänt

Michelle min lilla skrutt har fått svinkoppor.
Dom var inte helt säkra, det var lite tidigt att säga efetrsom hon fick det inatt.
Det är bara en liten prick på kinden så förhoppningsvis sprids det inte.

Lite rengörning och salva sen ett plåster på så hon inte kan klia och sprida det vidare.
Men pigg och glad det är hon iaf.
och det är ju en himla tur.

Middag hos mamma är bokad idag.
Peter älsklingen jobbar över så jag väljer den lata sidan istället
och sen så blir det ju god mat med.
Torsk med potatis, Mm det är bara så gott!

Har fått mina kläder ifrån HM med.
Tror jag ska fara och hämta det.
Men känns som jag inte vill ta med henne på affären.
Men jag måste ju handla och jag kan ju nte lämna henne hemma själv.
Få se hur jag gör.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: