Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sundsvall

Kategori: Allmänt

I helgen så var vi i Sundsvall hos Peters bror och hans familj.
Vi har haft det super mysigt.
Och shoppa var super roligt men det var riktigt jobbigt!
Fy fan vad ont man fick.
Men men inte hindrar det en för att spendera pengar.
Vi köpte ett nytt tvrumsbord skit snyggt var det.
det gamla vi hade var så utslitet.

Och sen så handla inågon hylla och en massa småsaker.
Och jag lyckades handla nya kläder till mig själv.
Även skor.
Dom gillade jag skarpt. ska lägga ut bild på dom sen.

Och älsko han lyckas ju som vanligt hitta nya kläder och skor.

I morse när jag stod i duschen så kom heöt plötsligt Michelle in och säger hej
dåligt brydd jag vart. Då har hon lärt sig att klättra ur spjälsängen.
Hm inte lika roligt tycker jag, för nu kommer hon blir svår att lägga.
Jag la henne i den när hon skulle sova lunch och då klättra hon ur den så hon ramla och slog huvudet i golvet
så nu måste hon lära sig att sova i en riktig säng.
och det kommer att bli skt jobbigt tror jag.
Men det är ju alltid mysigt när hon kan komma in på morgonen när hon vaknat alledes själv :P

Ja just det, När vi for hem ifrån sundsvall så höll vi på att köra på en älg.
Den var runt 10 cm ifrån bilen på min sida. Den var skit stor.
Jag kan lova att jag hade en riktig närbild av älgens huvud.
Fy fan vad rädd jag och peter var.
Det var tur att han lyckades veja ifrån den, Men det var inte långt ifrån att vi skulle köra av vägen.
Men hellre det än att köra på älgen för då hade jag nog varit död nu!
Huva vilken tur vi hade.
Tycker Peter gjorde det bra som inte fick panik och tryckte på bromsen eller något.
Hade det varir jag som kört så hade det inte gått bra.

Snart kommer syrran hit och ska ta ut Bazzie åt mig.
Har på tok för ont på att kunna gå ut med henne :(
 Men det är ju bara 29 dagar kvar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: