Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Söndag morgon

Kategori: Allmänt

Har inte sovit så mycket inatt men det har jag väl mig själv att skylla på.
Alex Lisa och jag kolla på New Moon igår så det vart rätt sent.
Men tusan så roligt det var att dom var här och mös med mig.
Vi åt kräftor med vitlöksbröd,
Alltså ni skulle se Lisa. Det låg inte många kräftskal på hennes tallrik.
Hyfsat kass på att skala kräftor :) Sötnos

Alex ligger uppe i gästrummet och sover.
Avundsjuk är jag.
Men om jag har tur så kanske hon kan ta Michelle en timma så jag får vila en stund.
Skulle sitta fint det.

Nu är det iaf bara 23 dagar kvar till beräknad förlossning
och igår tog jag och älsklingen och beställde en syskonvagn.
Skönt att jag äntligen bestämt mig och att vi har fått det gjort.

Det kommer om en vecka skulle jag tro och den ska väl säkert monteras ihop
och jag tror verken jag eller Peter är bra på det 
så vi får se hur det blir :)

Så här ser den ut iaf.

Och det var en massa bra saker med för ett väldigt bra pris!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    MEN PUSS å tack för igår!

    Nästa gång kommer jag ikapp dig och Alex! ;)

    2010-03-21 | 16:34:45

Kommentera inlägget här: