Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Onsdag morgon

Kategori: Allmänt

Och pigg kan jag inte påstå att jag är.
Men jag fick iaf sova till åtta idag.
Idag gick jag även in i vecka 35
så det runt 6 veckor kvar tills den lilla kommer.

Inte så länge när man tänker efter.
Så jag ska ta och mäta garderoberna så svärfar kan börja göra hyllor
och så hade jag tänkt att jag kanske ska börja leta fram kläder som jag ska ha med mig till bb.
Måste försöka hitta något som inte är tjejigt eftersom jag vet ju faktis inte om det är en pojke eller flicka.

Men måste bara gräva fram rätt låda med rätt storlekar i.

Bilen gick iaf inte att fixa igår. så här står jag helt utan bil.
och kan inte ta mig någonstans.
det är mest troligt bränslepumpen som har gått sönder så vi ska lämna in den nästa vecka till Johan.
Hoppas att det inte blir allt för dyrt bara :P

Och så är det så j*vla typiskt att vi nyss har sålt den andra bilen.
och då ska ju såklart den nya gå sönder.
Haha så typiskt oss .

Nu ska jag fortsätta mysa en stund med min lill sessa<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: