Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Magsjuk och andra tråkigheter.

Kategori: Allmänt



Inatt så vaknar lill stumpan och har fått magsjuka.
Det var spya hela sängen och hon hade spytt ner sig själv med.
Så det var bara för mig och Peter att bädda rent och lill tjejen fick sig ett bad mitt i natten :P
Stackars liten, Första gången hon är sjuk så där.

Men annars så har hon mått rätt bra.
Lite feber men inget märkvärdigt.

Sen så far peter iväg och åker lite skidor medans hon sover lunch.
Och när han ska fara där ifrån så startar såklart inte bilen.
Fy f*an säger man bara.
Utan bil så är jag inlåst i detta hus.
Jag kan ju inte gå allt för långt.
Men Peter och Jens är och ska försöka få igång den nu.
Iaf få hem den.
Hoppas bara inte den är trasig så jag blir utan bil.

Har iaf varit på föräldraträff idag
och det var ju roligt att se vilka fler som ska få barn ungefär samtidigt som jag.
Och självklart var jag yngst av alla där =)

sen så skulle vi ju ha en trevlig middag idag jag och några vänner.
Men konstigt nog så valde personen som fixade middagen att göra något "viktigare"  
hm ja undra hur man tänker då?
Så det var bara att beställa hem en pizza eftersom man var hungrig och inställd på att äta ute mat.

Nu ska jag mysa med min lilla sessa och hålla tummarna på att älsko får igång bilen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: