Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

17 dagar!

Kategori: Allmänt

Ja nu är det bara 17 dagar kvar till beräknad förlossing. Fatta hur lite det är, Ändå så känns den som evigheter. Vill bara att dagarna ska gå så vi kan få vårat andra efterlängtade barn.
Jag längtar så himla mycket tills att man är på förlossningen och nyss har fött och få hålla det lilla miraklet för första gången.

Då man bara ligger där med barnet i famnen och förstår igentligen ingenting om vad som faktis har hänt.
Att man har blivit mamma.
Det är vårat barn.

Jag får rysningar i kroppen när jag tänker på det.
Ni som har fått barn förstår exakt vad det är jag menar.
Snälla låt dagarna bara passera.
Fast inte påsken då ska Michelle få åka lite skoter och grilla korv och trägga Theo mitt kusinbarn.
Så trevligt det kommer att bli att träffa släkten från Eskilstuna :P

Idag så har vi varit med momma (min momma)
Vi har varit på loppis utan att hitta något.
sen så var vi och fika och handla lite mat.
tre trevliga timmar.

Sen så för jag och Michelle till dollar för att köpa fotoalbum, men hitta ingen som passar.
dom är försmåa så man måste sitta och klippa sönder korten och det är ju inte så jätte roligt.
Tror jag ska kolla på nätet om jag hittar några fina album.

Sen ska jag gå och mysa med min underbara sambo som jag älskar mest!
Han är bara för bra!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    go girl föd barn tralala go girl föda föda barn jajaja

    2010-03-29 | 12:22:59

Kommentera inlägget här: