Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Underbara lördag!

Kategori: Allmänt

Med åska och en massa regn och en liten solglimt.
Hade velat fara till östersund i dag och gå på zoo med barnen, Men eftersom älsko var ut igår så vart det inte så,
Hade kanske inte varit så roligt ändå med tanke på vädret!

Ville även fara och fiska ikväll men det är ju uteslutet eftersom man har två småttingar här hemma.
det är så mycket man inte kan göra längre när man har barn.
Som att bara ta en kvällspromenad.
Nån gång ska jag banne mig se till att ha barnvakt en stund på kvällen så jag och min kära pärta kan få gå ut och gå en varm härlig sommarkväll och bara få vara vi för en stund.

Men aldrig har det varit så underbart att få dela något så stort med Peter som när vi fick våra helt fantastiska barn. Det absolut finsate som har hänt oss.
Önska man kunde få spola tillbaka tiden ibland, Så som när man får upp sitt underbara barn på magen och få se det lilla underverket för första gången, eller när man kollar på graviditetstestet och ser att det är positivt.
Iaf när det är det man hoppas på :) Har man inte tänkt att behålla barnet så är det nog inte lika roligt.
Har bestämt att det ska inte bli några fler barn, Inte för att jag inte vill ha fler, bara det är jag vill inte vara gravid någon mer gång, Visst att jag har tur med mina två förlossingar att det gick så fort, men vad är det om man har haft ont i flera månader, hade hellre haft nio månader utan smärta en en jävligt snabb förlossning,

Men jag vet att suget efter att bli gravid igen kommer att komma många gånger, Speciellt om det är någon närstående som ska ha barn, Och det kommer att bli lite jobbigt. Men det är bara att tänka på att jag har mina två underbara skatter och det är absolut perfekt! 
Var tvången att bjuda på mina små tanka jag hade just nu..

Just det GRATTIS TINA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: