Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Midsommar

Kategori: Allmänt

Firade midsommar med Mamma och Ella och barnen såklart.
Vi var på hempan och skulle dansa och det tyckte Micha var roligt förutom att hon dansa när man int skulle göra det och så var hon lite ivägen så hon var skit förbannad när jag skulle ta henne där ifrån och det slutade med att vi gick hem, Och Micha var så trött så jag fick bära hem henne.

Sen så for vi hem till mamma och käka surströming, Drt var så mysigt att sitta ute och äta när det åska och spö regna, Och vi hade tak över huvet  annars så hade det nog inte varit lika trevligt.

sen åkte vi hem till Moa och visade upp Devin sedan vidare hem till mig och käka en massa gåtta och kolla på film

Magsjuka

Ella for hem runt halv två och jag kom i säng sträx efter det, Halv tre vaknar lilla Micha och hon gråter jätte mycket, så jag går för att hämta henne tar hennes kudde och lägger under armen och inte förns då känner jag att kudden är full med spya!

Min stackare har blivit sjuk, Och hon slutade inte att spy heller så det var ju ingen mening att bada henne, jag fick byta sängkläder tre gången och vi halv sju gav jag upp, då gick jag och bada henne sen klev vi upp, Med en massa badlakan i soffan fick hon sitta och mysa framför tvn, och tur var väl det att jag hade använt huvet och lag badlakan i soffan för hon slutade inte spö förens vid elva på förmiddagen, Sen dess har låg on bara och slappa i soffan och har sovit mest hel dagen, det var väldigt lignt och skönt hät hemma, Det är ganska skönt när hon är lite sjuk för honblir såå mysig då, Fast samtidigt är det så synd om henne, hon har säkert sunt 40 graders feber lill tösen min.

Nu håller jag på att bli brunett igen, Är inte så snyggt med utväxt och jag vill ju inte bli alledes för blond så då tog jag och färga håret brunt istället. Får se hur det blir,

Väntar på att min älskling ska komma hem med en massa fisk som han har varit och fiskat, HAn Kåre och Jimmy har varit till fjälls och fiska, Så i morgon blir det nog fisk till middag. Mumms vad gott det kommer att bli.

Nu kallar Devin på mig :) Adjåås

Kommentarer


Kommentera inlägget här: