Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Länge sen nu..

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sen jag skrev igen. Men har haft mycket annat för mig!
Vädret är inte det bästa idag och det är lite synd eftersom min lill tok fia är hemma då hennes dagmamma är sjuk. Så vi eller jag har inte en så stor lust att vara ute när det blåser så mycket.

Vi har iaf satt ut vårat hus på blocket och vill gärna hitta ett större hus.
Men det finns ju inte så många hus här i ström nu som är till salu.
Men intesset för vårat hus verkar vara ganska stort och det är ju jätte roligt, Det blir iaf inga problem för oss att sälja vårat än då, Men som sagt vi måste ju hitta någonstans att ta vägen först.

Det vore helt underbars att ha ett rätt stort fint hus med egern trädgård, radhus är inget för mig längre.
Visst är det mysigt men något helt eget vore toppen =)

Nu ska jag plocka ihop lite för snart kommer några andra för att titta på huset..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: