Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

...

Kategori: Allmänt

Idag har jag Ella och barnen varit och kolla på balen.
Åh vad alla var vackra!
Skulle lätt oxå vilja klä upp mig och göra mig så fin i håret och vara vackert sminkad,
Men inte så länge man har en potatis kropp =) Haha det är dags att börja tänka på vad man stoppar i sig.
Börja gå lite mera, Men det blir så svårt, snart har jag ju två barn hemma på heltid hela sommaren, Och jag har ju ingen barnvagn som jag kan ha båda i. tråkigt!

Till helgen ska vi iaf kolla på ett nytt hus, det huset är bara för bra för att vara sant,
Sen gäller det bara att ha banken på vår sida och att det inte blir någon budgivning, Iaf att det inte blir så högt!
För jag vill verkligen ha det huset som det ser ut nu!

Min minsta älskling håller på att somna här i soffan, Ja kl är ju mycket så det är ju på tiden att han kommer isäng snart. Det är ju en dag i morgon med,
Funderar på att försöka hålla han vaken på dagarna så han kommer i säng i tid, Få se hur det går.

Sitter just nu och väntar på att min underbara ska komma hem.
Undertiden han har varit borta så har min pojkväns ersättare varit med mig (Ella) och det är ju alltid lika trevligt, och när hennes pappa ringde och sa att hon var tvungen att göra kväll för kl var mycket så tog jag tag i stäg grejerna och börja skrubba :) Så nu är iaf nedervåningen fin :)
Men det liktar fortfarande popcorn sen jag och Ella svulla!

Och nu vart det tomt!

Kommentarer

  • Ellaella. säger:

    AMANDA MÅSTE DU SKRIVA OFFENTLIGT ATT MIN PAPPA GER MIG KVÄLLSTIDER?!?! folk kan ju tro att jag är 5 år =/..

    2010-06-09 | 12:09:35

Kommentera inlägget här: