Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Cirkus med Micha!

Kategori: Allmänt

I torsdags var det inte bara studentfirande för många, Cirkusen var här i strömsund oxå!
Jag mamma Micha och Alex var och kolla på cirkus och Micha tyckte att det var så roligt.
Till en början var hon lite blyg och var brydd på allt folk och den där clownen som gick omkring med hel vitt ansikte, Vilken min Micha fick när hon såg hans ansikte haha sötnosen.
Trodde inte att vi skulle vara där så länge eftersom att det var ganska sent men hon tyckte det var så roligt.
När vi kom hem och jag skulle gå upp och lägga henne så sjöng hon och klappa händerna som hon gjord på cirkusen. hon var lite svårlagd den kvällen.
Hon fick även en ballong av mamma som hon så gärna ville ha, hon hade spanat in dom där ballongerna väldigt länge, hon ville även tjuva en annans flickas ballong men hon var ganska snabb med att he bort den ifrån Micha innan hon fick tag i den.

Igår var jag på student middag för Lisa!
Gå mat och trevligt folk.
Kändes skönt att få komma ut och bara vara jag.
Umgås med mina vänner och släppa vardagen lite.
Hade det väldigt trevligt igår.
Lite trött idag med inget märkbart.

Snart kommer min älskling hem och då ska vi fara hem till mamma och äta.
Tänk vilken bra och snäll mamma jag har som bjoder oss på mat varje vecka!
Så ska jag göra mot mina barn med!

Nu är han hemma så hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: