Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Segt!

Kategori: Allmänt

Åh vad segt det är att vara hemma.
Men som tur är så slutar Peter att jobba om 40 min.
Då slipper man vara ensam.
Fast han ska ju fara och träna kl sex, Men då får jag leka med Michelle.
Hoppas bara hon inte är trött och grinig för då få det lov att bli en tidig kväll.

Väntar på att jag ska kunna böja med maten,
Det blir pasta och köttfärsås. Gott.
Är jätte hungrig. Var dum nog och inte åt något idag.
Haha jag får skylla mig själv!

Hoppas även att jag får pengarna ifrån A-kassan i morgon.
Det skulle sitta fint nu tycker jag =)

Och mamma och Kåre får sin nya bil idag så dom ska komma förbi ikväll och visa upp den :)
Längtar jag måste ju även provsitta den med.
Dom flesta nya bilar sitter man ju skönt iaf.

Nej nu ska jag gå och gråta löktårar :)
Bye

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åååhh lööktårar luktar så gott!!!!



    lökringar luktar ännu godare!!

    2010-01-20 | 20:47:20

Kommentera inlägget här: