Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lugn.

Kategori: Allmänt

Nu har jag lugnat ner mig!
Tror mitt problem har löst sig, Behövde bara gå ifrån datorn en stund
för det fanns ju en risk att jag skulle slå sönder den kändes det som.
Hatar när det ska klattra speciellt när det gäller datorn.
För jag är så javla kass på datorer.
Tur att jag har en rådgivare vid namn Ella som kan försöka att hjälpa mig.
Haha hur skulle jag kunna klara mig själv.
Det sklulle gå åt pipsvängen!

Snart kommer min älskling pojk hem.
Då ska vi väl fara på dagis och hämta Michelle.
Saknar henne så. Hoppas bara hon är på bra humör idag.

Fast hon kommer nog att vara arg på mig eftersom hon så gärna vill ha nappen.
Vi håller nämligen på att lära henne att det har man bara när man sover eller är ledsen.
Och det räknas inte om man är ledsen för att man inte får ha det. Hon är så söt.
Att man kan vilja ha något så mycket.


Sötnos<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: