Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Efterlängtade bebeis!

Kategori: Allmänt

Är nu i vecka 28 och det är evigheter till den lilla kommer. Nu vill vi  April ska komma! Börja bli jobbigt att vara gravid nu. Det är tungt och det är jobbigt att försöka få saker och ting gjort.

Jag och älsklingen har köpt en ny bil iaf. En större så familjen får plats :) Svårt att få in en syskonvagn i en golf. Men är krymt nöjd med bilen iaf.
Mamma och Kåre var ju nartuligtvis oxå tvungen att köpa en ny bil när vi gjorde det. Haha dom är så söta.
Deras bil kommer till veckan och det ser grymt bra ut.
Roligt för dom =)
Åh i morgon är det måndag och det suger nartuligtvis, för då måste jag jobba!
Har verkligen inte lust med det för det gör grymt ont i min rygg!
Men förhoppningsvis är det bättre i morgon när jag har vilat upp mig under natten.
God natt! 

Älskar min Michelle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: