Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

V. 33+4

Kategori: Allmänt

Man känner sig inte smidig direkt.
Jag känner mig som en stor klump!
Haha ja fast de tär ju inte länge kvar. Drygt 6 veckor.
Tiden har ju gått så otroligt snabbt.

En till familjemedlem


Jag känner att jag inte är helt mentalt förberädd på vad som kommer att hända.
Jag ska ju faktis få ett till barn.
Det kommer inte bara vara jag Peter och lilla Michelle och vovven längre.
Det känns lite konstigt när jag tänker på det.
Jag har ju hela tiden det jag gör med lill sessan så jag tänker inte riktigt på att hon ska få ett syskon.
Men jag vet att det kommer att vara helt underbart. samtidigt så kommer det säkert att ha sina jobbiga stunder.

Undra hur Michelle kommer att reagera när jag kommer hem med en bebis?
Jag kan inte föreställa mig det.
Hon tror säkert att det är någon annans bebis tills hon förstår att den inte kommer att försvinna.
Hoppas hon inte blir sotis :)

Jag har iaf hunnit tänka på att jag kommer att göra allt för att få Michelle att få vara delaktig.
Hon ska få hjälpa med det hon kan. få vara med, Hon ska inte behöva känna sig ivägen.
Är livrädd att hon ska känna sig bortglömd.
Och det får ju inte ske!

Jag längtar så otroligt mycket tills den lilla ska komma.
och jag längtar väldigt mycket tills man har kommit in i rutinerna.
Hoppas den lilla sover lika bra som Michelle gör på nätterna.
Undra om man kan ha sådan tur två gånger?
Jo det tror jag väl :P

Tack tjejer för en underbar kväll igår det vär riktigt roligt att umgås med er! Måstes göras om.

(L)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: