Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Underbara Onsdag

Kategori: Allmänt

Dagen började med att lämna min underbara hos dagmamma. Sen for jag och syss vidare till stan för att hämta mamma och Kåre på flygplatsen. Oj oj vad roligt det var att träffa dom igen efter tre långa veckor.

Och givetvis var dom väldigt bruna och fina. Sen så stannade jag och syss hemma hos mamma och mös av stunden. sen så bestämnde jag mig för att hämta Micha så dom fick träffa henne, och så vart vi bjuden på middag.

Sen så roade jag och Michelle oss med att prova skoterglasögon när vi kom hem. Så söt hon var. Hon tyckte att det var så roligt att se sig själv i spegeln.

sen så var hon lite grinig så då fick hon sig ett lång bad. Och hon tycker alltid att det är lika roligt (=





Åh vad jag älskar min underbara dotter!
Det allra bästa!


Och barnvagnen som jag tidigare skrev om
visst är den fin? Men det var som mamma sa att den kommer ju att se smutsig ut jätte fort.
Så jag tror jag tar den andra jag kikade på.
Mint grön och svart. Lägger upp en bild senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: