Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Trött.

Kategori: Allmänt

Har inte sovit mycket alls inatt.
Så jag är skapligt trött.
Man känner sig så stor och det finns inget sätt man kan ligga bekvämt på.

Åh vad jag längtar tills jag får sova en hel natt.
Ska iaf sova när Michelle sover lunch.
Så kanske man blir lite piggare,

Idag ska älsklingen jobba över igen tror jag.
Även fast jag tycker att det är bra så tycker jag att det är jobbigt.
Jag får som extra ont på kvällarna när en hel dag har gått
och så måste man göra allt själv.
Och sen blir dagen så himla lång av att vara hemma själv med Micha.

Det hade varit annat om vi hade varit krya och kunde hitta på något.
Nej nu ska jag ta och koka lite gröt åt min prinsessa och sen ska vi ta och sova en stund.

Mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: