Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Natti

Kategori: Allmänt

Nu är det dags att avrunda kvällen.
Har haft det super mysigt idag. Vart bjuden på middag hemma hos momma.
Plättar mums vad gott det var (:

Sen for jag och Michelle och hämta upp Patta för att hänga med henne lite,
Vi for hem och invänta att Peter skulle sluta jobba så vi kunde fara och handla lita ost bricka.
Fast det vart ganska mycket ostbricka (=

Men mysigt har vi haft det.
I morgon ska momma bjuda på pizza till lunch.
Känns skönt att slippa laga mat iaf.

Känner att det värker så mycket i benen så man vill ju helst slippa göra något.
Räcker att man måste ta sig till affären och försöka ta hand om michelle så gott det går.

Tack och låv för att man har körkort. Hur skulle jag annars klara mig, jag skulle ju inte kunns ta mig någon stans annars. Kan gå en liten pit på sin höjd. Känner ju att man får skit ont bara av att handla tänk då om jag skulle behöva gå till affären samt bära hem allt. Pss vilken skämt det skulle vara.

Nej nu väntar tandborsten och sängen på mig.
Natti natti


Kärlek-



Kommentarer


Kommentera inlägget här: