Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lördag morgon!

Kategori: Allmänt

Känner att jag sovit alledes för lite.
Jag tror jag ska ta en tupplur på en timma när älsklingen kliver upp.

Jag ska ju på tjejmiddag ikväll så då måste jag se till att jag är pigg.

Hade en rätt mysig kväll igår föruton att jag hade så otroligt ont. 
Jag förstår inte hur det kan göra så ont på ett sådant ställe?
Varför har jag ont där.

Nej nu ska jag sluta klaga.
 Undrar vad vi ska hitta på idag då?

Vi ska iaf hälsa på någon antar jag så Micka får leka lite.
Så kul tycker hon nog inte att det är att bara vara hemma.

Hon verkar redan lite utråkade eftersom nu ger hon sig på mina ljus.
Hahah att hon aldrig förstår vad ett nej är.

Man man ju inte göra något annat än att lee åt dom små <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: