Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fredag med en massa mys!

Kategori: Allmänt

Har varit hemma hos momma och ätit lunch
gott som tusan var det med pizza.

Michelle min underbara har nyss vaknat så nu väntar vi bara på att Peter ska komma hem.
Vi måste handla någon middag, Är sugen på att äta något riktigt gott.
Men vad kan det vara?
I morgon tror jag iaf att jag ska laga fisk.
Hinner inte med det idag.

Bebisen har varit ganska jobbig idag,
Magen har varit spänd nästan hela dagen och den har rört på sig på ett väldigt jobbigt sätt.
Är svårt att beskriva känslan men dom som har varit gravid förstår säkert vad jag menar.
Men i övrigt så har min dag varit jätte bra.
Hoppas bara att den fortsätter så här,

Nu ska jag gosa med Micha.




Underbara

Pizza hos Gamm momma.

Bebis magen.

Kommentarer

  • Tina sköld säger:

    Ni är en fiiin familj tycker jag.. iallafall det lilla jag sätt:)

    2010-02-23 | 16:06:16

Kommentera inlägget här: