Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fet Tisdag =)

Kategori: Allmänt



MIn underbara är hos dagmamma och jag har varit och hälsat på Tina och Leona, Livia var tyvärr inte hemma
hon var på dagis, så jag får helt enkelt hälsa på en annan gång. Och då kanske jag ska se till att Michelle är med.

Idag ska vi äta hemma gjord Pizza, Har köpt allt möjligt gott man kan ha på.
Sen efter det ska min kära svärmor komma på besök och då ska det ätas semlor =)

Gott som tusan ska det bli!
Måste ju passa på att äta gott nu innan jag har ÄGF (ÄtaGottFörbud)
Haha ha jag har ju sagt det att innan sommarn 2011 ska jag vara fit!
Det skulle vara ganska pinsamt om jag inte är det då för nu läser ju ni att jag ska vara det haha =)

Men det är bara att träna och göra sig av med en väldigt dålig ovana!

Älskar min underbara familj<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: